לאומיות והקשר לתפקיד בעבודה: ההבדל התרבותי בין צרכי יזמים ומנהלים בארה”ב ובישראל

הגלוביליזציה של עסקים ובמקביל חיפוש אחר יתרון תחרותי בינלאומי ערר מחקר העוסק בשוני תרבותי בין יזמים ומנהלים. שוני תרבותי הוא מכריע עוצמתי של התנהגות, ומחקרים רבים תומכים ברעיון שהתנהגות מנהלית צריכה לאמץ את התרבות הלאומית על מנת להשיג הצלחה. להבין יותר טוב דפוסים התנהגותיים בין ובתוך תרבויות, השתמשנו בתיאוריה המציע שתרבות הינה מדד חשוב בהתנהגות במקום העבודה. אספנו מידע ממעל 370 יזמים ומנהלים ישראלים ואמריקאים, והצענו היפוטזה המקשר בין תפקיד בעבודה לבין לאומיות בגלל החשיבות של התרבות והתפקיד בהכרעת צרכי מוטיבציה. התוצאות תומכות בתאוריית הייצוג-עצמי התרבותי גם בהשוואת היזם-מנהל וגם בהשוואת ישראל-ארה”ב ומחזק את המסקנות עבר שהצרכים של היזמים והמנהלים בארה”ב מאוד דומים, כאשר התרבות האינדבידואליסטית בארגונים שבארה”ב תומכת במסקנות אלה. 

מאמרים נוספים

International Entrepreneurship, New Business Development, Technology, and Innovation

International Entrepreneurship, New Business Development, Technology, and Innovation להורדת הכתבה

The Relational Dynamics of Issue Selling

The Relational Dynamics of Issue Selling: Enacting Different Genres for Dealing with...

האפקט של הקונפורמיסטים

The effect of conformist and attentive-to-detail members on team innovation: Reconciling the...
דילוג לתוכן